INSTRUKCJA LOGOWANIA DO DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

POBIERZ nowy dzienniczek VULCAN

 

Przed rozpoczęciem pracy z dziennikiem elektronicznym  prosimy o obejrzenie filmu zamieszczonego pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg ,   a następnie zapoznanie się z poniższą instrukcją.

Zakładanie konta i tworzenia hasła dostępu

  1. Uruchom przeglądarkę stron internetowych, wprowadź adres strony startowej witryny systemu, który otrzymałaś/eś, i naciśnij klawisz Enter. Adres strony startowej witryny systemu to:

  https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatjaroslawski

 

2. Na stronie startowej systemu kliknij przycisk Zaloguj się – wyświetli się strona logowania do systemu

3. W oknie logowania kliknij odnośnik Załóż konto.

4. W oknie tworzenia konta wpisz adres e-mail. Zaznacz opcję Nie jestem robotem, a następnie kliknij przycisk Wyślij wiadomość.

Należy wprowadzić ten sam adres e-mail, który podałaś/eś w szkole.

Jeśli po kliknięciu opcji Nie jestem robotem rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności (np. przepisz kod z obrazka) i kliknij przycisk Zweryfikuj.

Zapoznaj się z treścią komunikatu wyświetlonego na stronie Podsumowanie operacji.

Zaloguj się do swojej poczty e-mail, odbierz wiadomość, przeczytaj ją.
Jeśli wiadomości nie ma w głównym folderze skrzynki odbiorczej, przejrzyj inne jej foldery np.spam

Kliknij w znajdujący się w otrzymanej wiadomości odnośnik do strony, na której będziesz mogła/mógł wprowadzić swoje hasło.

Jeśli kliknięcie odsyłacza nie otwiera strony, skopiuj link i wklej go do pola adresu przeglądarki.

W oknie Aktywacja konta w polach Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło wprowadź swoje hasło, stosując się do podpowiadanych wymagań. Zaznacz opcję Nie jestem robotem i kliknij przycisk Ustaw nowe hasło.

Jeśli po kliknięciu opcji Nie jestem robotem rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności i kliknij przycisk Zweryfikuj.

Wyświetli się strona Podsumowanie operacji z komunikatem o zmianie hasła.

Zamknij okno przeglądarki.

Logowanie do systemu UONET+

Uruchom przeglądarkę stron internetowych i wejdź na stronę startową systemu UONET+.

Kliknij przycisk Zaloguj się.

W oknie logowania wprowadź swój adres e-mail i utworzone hasło, a następnie kliknij przycisk Zaloguj się.

Zostaniesz przekierowany na swoją stronę startową, która zawiera komplet informacji dedykowanych dla Ciebie. Ze strony startowej możesz przejść do Witryny ucznia i rodzica klikając przycisk Uczeń NOWOŚĆ.

 

Jeśli jesteś rodzicem kilku uczniów uczęszczających do szkół, które obsługiwane są przez tą samą lokalizację systemu, i Twój adres e-mail został wpisany w kartotece każdego dziecka (jako adres rodzica), to z poziomu Witryny ucznia i rodzica możesz przeglądać informacje dotyczące każdego dziecka.