INSTRUKCJA LOGOWANIA DO DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO
POBIERZ nowy dzienniczek VULCAN
Przed rozpoczęciem pracy z dziennikiem elektronicznym prosimy o obejrzenie filmu zamieszczonego pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg , a następnie zapoznanie się z poniższą instrukcją.
Zakładanie konta i tworzenia hasła dostępu
-
Uruchom przeglądarkę stron internetowych, wprowadź adres strony startowej witryny systemu, który otrzymałaś/eś, i naciśnij klawisz Enter. Adres strony startowej witryny systemu to:
https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatjaroslawski
3. W oknie logowania kliknij odnośnik Załóż konto.
4. W oknie tworzenia konta wpisz adres e-mail. Zaznacz opcję Nie jestem robotem, a następnie kliknij przycisk Wyślij wiadomość.
Należy wprowadzić ten sam adres e-mail, który podałaś/eś w szkole.
Jeśli po kliknięciu opcji Nie jestem robotem rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności (np. przepisz kod z obrazka) i kliknij przycisk Zweryfikuj.
Zapoznaj się z treścią komunikatu wyświetlonego na stronie Podsumowanie operacji.
Zaloguj się do swojej poczty e-mail, odbierz wiadomość, przeczytaj ją.
Jeśli wiadomości nie ma w głównym folderze skrzynki odbiorczej, przejrzyj inne jej foldery np.spam
Kliknij w znajdujący się w otrzymanej wiadomości odnośnik do strony, na której będziesz mogła/mógł wprowadzić swoje hasło.
Jeśli kliknięcie odsyłacza nie otwiera strony, skopiuj link i wklej go do pola adresu przeglądarki.
W oknie Aktywacja konta w polach Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło wprowadź swoje hasło, stosując się do podpowiadanych wymagań. Zaznacz opcję Nie jestem robotem i kliknij przycisk Ustaw nowe hasło.
Jeśli po kliknięciu opcji Nie jestem robotem rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności i kliknij przycisk Zweryfikuj.
Wyświetli się strona Podsumowanie operacji z komunikatem o zmianie hasła.
Zamknij okno przeglądarki.
Logowanie do systemu UONET+
Uruchom przeglądarkę stron internetowych i wejdź na stronę startową systemu UONET+.
Kliknij przycisk Zaloguj się.
W oknie logowania wprowadź swój adres e-mail i utworzone hasło, a następnie kliknij przycisk Zaloguj się.
Zostaniesz przekierowany na swoją stronę startową, która zawiera komplet informacji dedykowanych dla Ciebie. Ze strony startowej możesz przejść do Witryny ucznia i rodzica klikając przycisk Uczeń NOWOŚĆ.
Jeśli jesteś rodzicem kilku uczniów uczęszczających do szkół, które obsługiwane są przez tą samą lokalizację systemu, i Twój adres e-mail został wpisany w kartotece każdego dziecka (jako adres rodzica), to z poziomu Witryny ucznia i rodzica możesz przeglądać informacje dotyczące każdego dziecka.